S: Nyt se sit pitää tehdä niinku tosissaan tosissaan.

L: Ei leikisti leikisti. Onks tää siis sama kuten aikuisten oikeesti tää tosissaan-tosissaan.

S: Sä et ota tätä kovin tosissas..

L: Oikeesti tosissaan tosissaan.

S: Hei! Nyt sitte!

L: Joo joo, vakavoidutaan.

S: Hyvä. Mein tarvii--

L: Tosisoidutaan.

S: ...

 

S: Kuten mä olin sanomassa. Meillä on puoli vuotta aikaa kirjottaa maailma. Rakentaa se ihan pohjalta ylöspäi ja liittää siihen kattava tarina ja hahmot ja kaikki. Tätä varten me ollaa jauhettu paskaa kaikista fantasiatarinoista, mut nyt shit has hit the fan ja tekojen aika!

L: Kehoni on valmis.

S: Unohda keho, nyt tarvitaan aivoja ja ajatustyötä.

L: Mmhmm.

S: Nainen tarjoaa kehoaan ja mä käsken häntä keskittymään ajattelemiseen ja puhumiseen..

L: Miehet tekis sulle kamalia asioita jos me oltais 1600-luvulla.

S: Miehet tekis mulle kamalia asioita nykyaikana.

L: Ei ne uskaltais niin kauan ku mä olen täällä.

S: Musta tuntuu et me eksytään aiheesta.

L: Ei luovuutta voi pakottaa.

(S: Olikohan tää hyvä idea sittenkää--)

..vaik olis kuinka tosissaan tosissaan oikeesti vakavissaan.

S: Mä kadun aivan kaikkea..