Okei. Eli sää oli kohtuullisen kylmä, ei lämmin, eikä nyt niinkään kylmä, mutta sellainen vilpoinen. Mentiin siinä sitten pulkkisen kanssa metsätietä pitkin mökille missä meidän piti tavata Leppä, mutta yllättävää kyllä, se paska ei ollut paikalla. Aina sitä kusipäätä saa odottaa, sanoi pulkkinen ja mä ravistin päätäni pettymyksen merkiks. Pulkkinen puhu kerranki totta. Leppä oli tunnettu siitä että se myöhästeli jatkuvasti, ja joskus se saatto jopa unohtaa että sen piti edes tulla johonki. En kyllä yhtään yllättyis vaik se ei tuliskaan, oli se sellanen dorka et se saattais jänistää ja perua koko homman. Ihan sama se mulle ois ollu, mut se et se halus nimenomaan pulkkiselta niin se oli virhe. Pulkkinen ku oli muutenki tarkkana siitä kenelle se myy. No me vedettiin siinä pulkkisen kanssa sätkyt ja kiroiltiin niin perkeleesti. En mä siitä jätkästä koskaan oo perustanu, mut se tartti kyydin, niin kyl mä sit suostuin. On kuitenki hyvä pitää ees jonkunlaiset välit sen kaltasiin tyyppeihin, joskaan ei liian lämpimät. Saatiin siinä pulkkisen kanssa just poltettuu, ku se Leppä saapu paikalle. Fillarilla se polki, niinku aina, kuluneet farkut ja t-paita päällä. Joskus mä ihmettelin et millai se tyyppi tarkeni. "Onks teil kamat", se kysy sillä sen vakiintuneella kimeällä äänellään. Siitä huomas et se jännitti ihan saatanasti ja varsinki pulkkisen edessä se yritti päteä niin helvetisti. Siis mitä vittua se ees kysy. Onks teil kamat? Ei perkele ku osaa äijä ol idiootti. "On on, anna ne rahat vaan niin päästään vetää skumppaa", mä sanoin ja ojensin käteni. Sit se vitun idiootti repäs. Se kätteli mua. Mä katoin sitä ihmeissäni ja sen jälkee pulkkista. Se oli ihan yhtä pihalla ku mä. "Eiku vittu, mitä sä sanoit. Juu juu on mulla rahat", se sai sanottua sit lopulta ku mä paiskasin sen käden vittuun. Ei jumalauta oikeest. Tää ois sit viimenen kerta ku mä auttaisin tätä äijää yhtään missään. No se kaivo sit taskustaan sen summan minkä se oli sopinu pulkkisen kaa. En tie tarkkaan kuin paljon siin oli, mut iso nippu se ol ja pulkkinen siit päiväst lähtien ajo uudella bemarilla. Ei se paha diili ollu kyllä Lepänkää kannalt. Kyl se sen verran tötsyä sai et ei pitäis ihan heti loppua. En vaan tienny et mihin helvettiin se sitä aikois käyttää. Meni pari viikkoa ku näin Lepän seuraavan kerran. Kävelin mun gimman kans pisin Totsilan katua ku sielt se saatanan paska hoiperteli ihan käki perseessä. "Kato mitä jätkä" se sano tuli siihen mun naaman eteen heilumaan. Mä käskin sen painua helvettiin pilaamasta ilmaa mut vittuuks se tajunnu mitään. Sen silmät oli heittäny melkee satakasikyt astet pohjoseen ja sen pupilleist näky suurinpiirtein puolet. "Ei jumalauta vitun spede painusit sääki ny hoitoon" mä sanoin mut kuten sanottua: vittuuks se tajunnu mitään. Se katteli mua tyhmänä hetken kunnes se huomas mun muijan. "Katsoppas tuota" se alko soipertelemaan ja jatko: "Kivat parit tissejä". Siin kohtaa mulla leikkas vintis kii ja mä vetäsin sitä oikeel vatsaan. Se taipu ysikyt kulmaan ja mosautin sitä polvel koppaan. Kaatu siihen paikkaan se vitun kukkakeppi. Hetken aikaa laadidaa-maassa tekee sil muutenki hyvää. Tyhjäsin sen taskut ja heitin pari pussii kokaa huittin helvettiin. Mä en tee sil paskal mitään. Pilaa maineen frendien ja kyttien silmis ja täs stadis se ei oo koskaan hyväks. Mut vittu tota Leppää. Se homo nukahti siihen paikkaan mihin mä sen paskoin ja ku illlal kävelytin faijan rakkia se sai vähän kusta niskaansa. Haisi paremmalle sen jälkeen.