Hänellä on elämä niin kuin meillä muilla!

Parempi kuin minun, parem-pi.

Ehkä näen niin, koska haluan nähdä niin. Ehkä koen sen siksi, tein ne onnettomiksi.

Katse on ties missä. Data ei syötä aivoilleni missä se on! KERRO NYT SAATANA MITÄ NÄKYY! voisin ehkä jopa jotakin siitä tiedosta päätellä.

Tahtoo, ei tahdo, tahtoo joskus, tahtoo, ei tahdo, tahtoo joskus..

Hei päivänkakkara nyt jumalauta sitä toimintaa!

"Tulevaisuudessa päivänkakkaroilla on palkatut lehdennyppijät, jotka veloittavat 2 EUROA SEKÄ PAIKALLISVERKKOVITUNMAKSUN! SULKUMERKKI

AAPANPAPPAA PAAPIN TAKLAA JOKKEEHEN!

Olen mahtipontinen mahtisonni sokeana onneasta silavana pöydässä

Hei pikku-ukkelit hyppikää nyt on iso hieno joulu ja saahaa onnea tähän tall

Joulupukki, Saisinko lahjaksi onnellisuutta tahtoisin unohtaa kaiken mitä olen oppinut koska tieto lisää tuskaa ja jos en tiedä mitään olen onnellinen, kerro minulle miten saan porattua reiän kallooni, jotta mätä paska valuisi helvettii koko luisesta boksista se ei siellä mitään tee ainakaan mitään hyödyllistä, päässä soi rummut, ne tuomion rummut ne kuoleman kaunista rytmiä soittaa, soittaa soittaa, rytmiä soittaa, ne kuoleman kaunista rytmiä soittaa, TAA TILLAN TAA!