http://youtu.be/kTCe02uV3TA

Laitan kappaleen soimaan. Istun sohvalle viereesi ja levitän peiton yllemme. Käperryt kainalooni ja suljemme silmät. Musiikin rauhallinen tahti tuudittaa meidät tyyneyden ääreen. Kiedon käteni ympärillesi ja painan nenäni vasten hiuksiasi. Jalkani hakkaa rytmiä, tunnen miten painaudut minuun kiinni kovempaa.

Näen mielessäni tulevat joulut ja juhlapyhät. Miten kaunis joulukuusi koristaa kotimme olohuonetta. Olet lattialla polvillasi avaamassa lahjoja. Minä kuvaan sinua videokameralla. Olen kutonut sinulle villapaidan, joka on aivan liian iso ja toinen hiha on jo lähtenyt purkautumaan. Sinä naurat ja annat minulle suukon.

"Tämä hetki on totta", minä kuiskaan. Hiustesi tuoksu on kuin ekstaasia. Koko kehoni on lämmin. Musiikki vahvistaa sen ainoan asian, jonka tiedän varmaksi.

Minä rakastan sinua.

Tahdon, että olet kanssani onnellinen. Tahdon kutoa sinulle maailman lämpimimmän villapaidan, vaikka en osaa. Tuon sinulle kuun taivaalta, vaikka en osaa. Haluan antaa syyn hymyyn, vaikka se olisi vaikeaa.

Kappale päättyy.

Viikkaan peitot takaisin kaappiin. Kiitos, että sain taas hetken olla kanssasi. 

Toivottavasti olet onnellinen.