Miten ihminen voi elää, kun jokainen kuluva hetki lisää haavan ihoni pintaan? Haava, jonka aseina on kivuliaat muistot ja menetetty onni. Yksinäinen sydän ei pysty tätä haavaa parantamaan. Se ei ole tarpeeksi.

Jokainen kappale, jonka radiosta kuulen kertoo sinusta. Ne pitävät huolen, etten vahingossakaan unohda. Vahingossakaan en tule unohtamaan. Lintujen laulu aamuisin on korvissani ivallista kiusaa. Niiden onni saa minut surulliseksi.

Love me, love me,

say that you love me.

Surun kalvama ihminen on muiden silmissä surkea tapaus. Suru lisää heikkoutta. Sitä pitää olla, mutta heikot antavat sen näkyä. Itsesäälistä ei kukaan pidä. Sisällä kannettavaa taakkaa ei sovi sysätä muiden ihmisten niskaan. Tulevaisuus ilman rakkautta on ikävä asia, mutta..

When I'm alone with you,

you are the one and you are the one.

Jos tietää, että tämä ihminen on se oikea. Jos sen vain tietää. Miksi siitä pitää päästä yli kun hänet menettää? Miksi pitää siirtyä eteenpäin? Entä jos ei pysty..entä jos tietää että ei pysty..

Elämä heittää joskus kierrepallon. Harvoin, mutta joskus. Joskus kerran menetetty tulee takaisin. Joskus elämässä tulee onnellisia loppuja. Harvoin, mutta joskus.

Voiko siitä olla vihainen, jos on oma itsensä, mutta toinen haluaa enemmän? Korkeintaan itselleen, sillä hänelle minä soisin vain parhaimman ja jos en itse ole se, niin ehkä minun kuuluukin tällöin jäädä taka-alalle. Etsi se täydellinen mies, joka saa sinut onnelliseksi. Päivä, jona et ole onnellinen on rikos mikä ei saa tapahtua. Ansaitset kaiken maailmassa. Minä tahdoin antaa sen sinulle, mutta jos minä en riitä, niin annan sinun lähteä. Minä voin jäädä tähän. Tässä on ihan hyvä olla. Töitä arkipäivisin ja ystävien kanssa viikonloppuisin. Ei minun tarvitse siirtyä eteenpäin. Tässä on ihan hyvä olla.

Jos joskus huomaat, että täydellinen miehesi ei ollutkaan sitä mitä toivoit hänen olevan..

Jos huomaat jääväsi joku aamu ilman halausta..

Oli se sitten viiden, kymmenen, viidenkymmenen vuoden päästä..

Muista mihin minut jätit. Minä olen siellä. Minä olen aina siellä. Ja vaikka oletkin ollut kauan poissa. Vaikka en ole nähnyt sinua vuosiin, niin siitä huolimatta sinäkin olet aina ollut siellä. Minun kanssani. Minun mielessäni. Minun sydämessäni. Siellä, missä minun maailmani kuuluu sinulle.