Okei. Elikkäs mä hillusin kerran faijan parvekkeel polttelemas körssiä kunnes joku vitun harakka lens kaiteen pääl kyylään mua. Vittu se katto mua pitkään. Siis varmaan jonku vartin se vaan katto pitkin nokkaansa ja en tie mikä mul tuli mut alko vaan vituttaa niin saatanasti. Mikä vittu sitä harakkaa vaivas? Luuliks se olevans parempi ku mä jollain tapaa? Sit yhdes vaihees mul meni hermot ku se vitun lintu nosti ylimielisesti katseensa taivaaseen ihan ku sanoakseen: "Vitun ihminen vetää körssiä. Säälittävä paska oot säkin." "ITE OOT SÄÄLITTÄVÄ PASKA", mä huusin ja loikkasin sen kusipään kimppuun. No vituikshan se meni ja tipuin vittu toisest kerroksest selälleni. Faija oli kattonu sisäl et mitä vittua mä huusin just ennenku olin tipahtanu kaiteen yli kiroten ja kädet heiluen puolelt toisel. Vitun vittu. Kaikki sen saatanan harakan syytä. Siel maas mä sit hetken makasin ennenku ambulanssi tuli ja pääsin hoitoon. Käsi ja jalka murtus ja jouduin kahdeks kuukaudeks lahjakääreeseen, mut eniten silti vitutti se saatanan harakka joka nauro mul koko sen saatanan viisitoista minuuttia, jonka mä makasin siinä paskases maassa.