Minä heijastun mustasta. Katseiden ollessa kuin hento kuiskaus he liikkuvat kuin heinä tuulessa keinuen: yhtäläisesti. Aika kuluu ja minä näen sen. Vääristyneet kasvoni heijastuvat mustasta kun katson pedon sieluttomiin silmiin. Kaikki on kuivaa ja elotonta; olen pyhän olemassaolon tavoittelemattomissa. Hiekan täyttämä maa taipuu tuulten pyyhkiessä nimemme tuntemattomiin. Olemme lihasta rakennettujen jumalten orjia, jotka kompastelevat maallisten kivien ja mineraalien täyttämillä työmailla omiin pyhyyden jatkeisiinsa. Katson ylös aurinkoon, samalla kun aika vääristyy, ihoni kiristyy ja kuvajaiseni kutistuu. Viaton sydämeni kylpi vihassa ja silmäni tavoittelivat rakkauden vastakohtaa. Nyt löydän sen mitä silloin etsin, mutta se on liian kaukana lukitussa arkussa. 
    Salama lyö merkiksi uudesta kuninkaasta jonka pyhyys velloo hiekkaisen maan pinnalla virtaavan veren lailla. Ilmassa kulkevat salaisuudet raottavat verhoa kunnes tuuli vie ne pois jättäen jälkeensä vain tyhjän näyttämön ja haihtuneet aplodit. Olen yksin pedon kanssa, jonka huulet taipuvat helvetilliseen virneeseen. Aurinko kultaa arvottoman ja houkat heittäytyvät sen armoille kunniakkaina ja arvovaltaisina. He rypevät siinä kuin siat sonnassa, meidän muiden astuessa takaisin sietämättömän pimeään epätietoisuuteen. Kuulen hänen käskynsä kun salama repii ihoani. Nyt kuulen sen aina. Alustat nousevat tähtiin ja pimeydessä minä taivutan pääni käskystä ylöspäin, mutta katson mitä haluan. Heidän ruumiinsa palavat tähdissä ja inha palaneen lihan löyhkä täyttää maan. Näen valoa hohtavan arkun, mutta käteni jäävät hapomaan ilmaa sydämeni muuttuessa mustaksi. Kuvajaiseni heijastuu, ja sieluttomat silmäni väijyvät minua pedon ruumiissa. Salama lyö ja minä taivun kuin heinä. Taivun kuin tämä maa. Taivun, koska muuta en osaa.