Kerättyään tarpeeksi rohkeutta, P päättää iskeä.

 

P: Moikka..I..tulisiksää..öö..tuolla käymään.

I: Umm, okei?

P: Morjes, mä oon siis P --

*Kättelevät*

P: Miltäs kuulostais ajatus et leffaan lähteminen mun kanssa?

Jeesus tää on kiusallista! Ei mul yleens oo näin suuria ongelmia puhuu vieraiden kans.

I: Ai..ömm..miks sä kysyt mua?

P: Emmä tiiä, ehkä siks ku tykkään kattoo sun naamaa ja vaikutat olevan sillee iha kiva mitä ny oon täs sivust pannu merkille.

I: Oookei..

P: Ton naama-kommentin piti ol sillai hauskasti kiusallinen eikä sillai "uu, mä en hallitse sosiaalisia keskusteluja" -kiusallisesti, hahhah.

Voi jeesus mitä shaissea.

I: Just just, tota en mä tiiä, mul on kyl tänää vähä kiirettä et..

P: Joo, siis dude, ei mitää ressii. Voidaa sopii vaik joku päivä täl viikol tai..jotai..

Sanoiks mä sitä just dudeks?? Toisaalt mä sanon kyl kaikkia dudeiks..se on vähä niinku mun juttu..MUT SE EI TIE ET SE MUN JUTTU! SE PITÄÄ MUA VAAN OUTONA!

I: Joo noh..pitää kattoo..

P: Joo siis, ei mitään ressii. Katotaa vaik sit myöhemmi et jos vaik jossai vaihees sopii tai jotai. Tuu vaik vetäsee mua hameen helmast ku tiet, hahhah.

I: Okei..moikka.

P: Morso!

 

Ei hyvä luoja. Hameen helmasta. Mikä päiväkodin täti mä esitän olevani? Ei auta asiaa et meil on jo valmiiks 5 vuotta ikäeroa. Se varmaan luulee et mä oon joku sukupuolen-vaihtaja-pedofiili-perverssi. "Joo. Okei. Joo". Vau, paljon materiaalia minkä kans työskennellä. Kiitti vaan tästä ku mun piti taas koittaa ylläpitää keskustelua. Tarpeeks vaikeeta pyytää treffeille tuntematonta mut sit pitää vielä työskennellä ilman minkäänlaista jelppiä! Jeesus, se varmaan nauraa kavereiden kesken mulle..

 

I: Moikka.

P: Moro!

I: Mul on tän viikon perjantai vapaa, ni käviskö se leffa vaikka silloin?

P: Öö..Joo! Totta kai!

Pakottiks sen kaverit tekemään tän? Sen hymy vaikuttaa kyl aidolta. Ehkä mun erikoiset kommentit iski siihen! Voi juku tää on mahtavaa!

I: Kiva.

P: Onks välii mikä leffa? Mä en oo yhtää seurannu et mitä siel pyörii.

I: Ei oo välii.

Voi paska..öö..meneeks siel mitää hyvää? Marvelin Dr Strange? Pitäiskö kattoo jotai romanttist sen sijaan..öö.. mä en tie mitää romanttist leffaa. Kai se Dr Strange on iha ok. Pystynköhä mä keskittymään siihen samal ku mä varmistan ettei popcornit mee nielutorveen? Voiks mä syödä siel ees popcornia? Jos se luulee et mä oon läski joka vaa ahmii karkkia päivät pitkät. Tää oli virhe!

P: Käyks Dr. Strange?

I: Joo käy.

P: Siistii! Se leffa on muutenki melkeen musta kertova ni täähän meni aivan hienosti.

I: Hahah, okei. Opiskeletko sä sit lääkäriks vai?

P: Eiku mä oon omituinen.

I: ...

Mokasin.