Hei sinä kypsä ja nuori nainen, joka kaipaat seuraa. Olen kohtuullisen hyvässä kunnossa oleva, noin 20-vuotias miehenalku, joka todennäköisesti myös aluksi jää, koska olen niin lapsimainen. Kuten esimerkiksi kerran kun kävin äitini kanssa kaupassa, en suostunut lähtemään ennen kuin hän antoi rahaa purkka-automaattiin. Kuulostaa varmaan typerältä, mutta jos todella ajattelet sen olleen typerää niin joko et ole minua varten tai sitten et ole ennen syönyt purkka-automaateista.

Sinulla on oltava rahaa. En tarkoita sitä, että tahtoisin olla rikas, mutta kun olen köyhä ja tahdon syödä ja tahdon, että sinä syöt kanssa. Joten jos minä ostan omat ruokani, niin ei kai haittaa jos sinä ostat omat ruokasi. Edes siksi aikaa, että voitan lotossa. Lupaan että saisit puolet voittorahoista.

Jos odotat saavasi täydellisen poikaystävän minusta, niin en ole sinua varten. Olen kaukana täydellisestä. Tulen kiusaamaan sinua kun et ole sillä tuulella. Sinun tekee mielesi lyödä minua, mutta jos yhtään helpottaa niin saat lyödä. Ei minua haittaa. Kunhan et tapa.

Oikeasti. Tappaa ei saa.

Älä hei sitten pelkää jos omaat jotain omituisia luonteenpiirteitä ja pelkäät, että en tykkäisi sinusta sen takia. Tykkäsit sitten nukkua pää alaspäin tai pää ylöspäin, ei se minua haittaa. Päinvastoin. On kiva kun on helppo erottaa oma tyttöystävä muista, oli se sitten siten, että löytää jalat siitä missä pään pitäisi olla, tai miten vaan.

Ei myöskään haittaa vaikka olisit hiukan ruma. En ajatellut paljoa kiinnittää ulkonäköösi huomiota noin vuoden seurustelun jälkeen. Meikkaa vuosi, jos se sinua häiritsee, mutta sen jälkeen minua kiinnostaa paljon enemmän lehden pääotsikot.

Painostasi saatan laskea leikkiä, mutta muista lyödä jos siltä tuntuu.

Et sitten saatana vahingossakaan tapa!

Itse en lyö sinua, vaikka jaksaisit vikistä ja inistä. Ensinnäkin siitä on liikaa vaivaa, enkä muutenkaan jaksa niitä jälkimeininkejä, joihin kuuluu anteeksipyyntö, katumus, muistutukset, häpeä ja jatkuva pahoittelu ja loputon korvaaminen. Sitäpaitsi läimin mieluumin persettäsi kuin kasvojasi.
 

Jos kuulemasi asiat miellyttivät ja jos uskot itse miellyttäväsi minua, niin laita viestiä. Toivottavasti tavataan!

Ainiin! Seurusteltuamme 3 vuotta teen sinusta joulukinkun ja tarjoilen perheelleni. Maistukin sitten hyvältä!