Ehkä rakkaus sekoitti pääni. Ehkä se oli tietokonepäivitys, jonka aikana konetta ei saa sammuttaa. Se jäi kuitenkin kesken, joten nyt olen pulassa. Päivitys jäi vajaaksi ja nyt käyttöjärjestelmäni on sekaisin. Puretaas päässäni vallitsevaa hulluutta osiin seuraavassa tekstinpätkässä:


"Olen myrsky murolautasessa. Lentäkööt maidot keittiön pöydälle. Pilatkoon se kauniit pöytäliinat. En välitä. Tämä on ANARKINEN KANNANOTTO! Helvettiin terveelliset aamiaiset. En halua syödä mitään. Oksennan mieluumin. Oksennan murolautaselle maitoa. Läikytän sitä pöytäliinalle. Olen osa kaikkea. Minusta katoaa osaset. Ne purkautuvat. Pureutuvat lattian läpi maan sisään. Tarvitsen kaivuukoneen saadakseni osaset takaisin. Hemmetti. Mistä minä saan kaivuukoneen. Juoksen ja juoksen. Pois elämästä. Pois elävästä elämästä. Mihin elämä loppuu, sinne menen asumaan. Hei Hei, oiskos unohdusta myytävänä. Unohtaisin mieluusti. KAIKEN KAIKESTA KAIKKEUDESTA KAIKEN KAIKEN MUROLAUTASET JA OKSENNUKSET...

One day I will die. I will die without her. I cannot change that. I need her but she's gone. Gone with the wind. And the wind is happy. Wind has her now. World has her now. World sheds the tears of joy. They make me choke. I need her. I love her. I need her. She has my parts. Parts that make me whole. I don't want to die without her. I would..

En halua kuolla ilman häntä. Anna hänet minulle viikoksi ja tapa minut. En sotke pöytäliinojasi. Minä lupaan. Anna hänet minulle."