Joo ihan uskomatonta. Eihän täällä kukaan tätä roskaa lue, mikä on täysin fine, mutta 5-vuotta tänne on raapusteltu ja yli 110 artikkelia tullu julkastua.

 

Voisi ehkä tän ulkonäön vähän muokata ja kenties tehdä vähä helpommaks löytää oikeasti novelleiksi tarkoitetut kirjoitukset näistä kaikkien vuodatusten ja sekoilujen keskeltä :D

 

Nooh, kattoo ny mitä jaksaa tehä. Kai mä heinäkuussa koitan saada julkastua jonku vähä pidemmän ja suunnitellun stoorin nii voi taas sillä oikeuttaa nää melankoliset tekstinpätkät taas seuraavaksi 5 vuodeksi etiäppäi. 

 

Hei joko mä oon oikeutettu listaamaan top 5 lemppari artikkelini vuosien ajoilta? Totta helvetissä, tää on mun blogi mis mä teen mitä haluun!

 

Yes, kiitokset kuluneista hetkistä kaikki tekstejä kommentoivat rakkaat ihmiskullanmurunassut!

 

Te muut.... noh.. keksikää ittellenne joku loukkaava lempinimi ja postatkaa kommenttilootaan. 

 

Peace out and war in!